Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, January 17, 2008

.:MENCEBIK:.


Aku sudah beli buku ini. Sinopsis buku boleh diperolehi di sini. Harapan buku yang tidak sesuai untuk dijadikan buku teks sekolah rendah hatta belajar gitar pun ini akan setebal kamus DBP pada masa hadapan tapi harga masih RM 15 (termasuk pos) ..ahahaha..marah naga nanti.


oh!!..kami budak Serdang, Seri Kembangan sangat jeles pada kamu...klik sini

gambar aku plagiat dari ulat buku yang comel

4 comments:

Anonymous said...

ohoho...aduhai..Jangan link ke blog saya jika ingin membaca sinopsis. Saya tidak menulis sinopsis, hanya book review yang ringkas.
anyway, thanks zaidi kerana mengglamerkan blog saya yang cacamerba itu.

zaidi said...

sama-sama la bayan yang comel

Super Nia Hana said...

ahahahaha..

zaidi said...

zaidi to hana: hana yang comel..thehehe