Thursday, November 01, 2007

.:MENG'EKJAS:.

ahh..semua kerja mahu disiapkan cepat lagaknya seperti detasmen..aku macam biasa ..walaupun hati gundah gulana tapi riak mukaku seperti biasa...telefon sana-sini bertanyakan tentang perkembangan serta status perjalanan kerja yang telah diagihkan sebelum ini...biasa la ..bila sampai part ni..semua menuding jari..cheh..pergi keluar sambil melayan sahabat memikat burung di belakang opis..berceritakan kisah cinta kini dan selamanya..ahahaha..bosan la plak..masuk..ingin berchatting...tapi tetap tidak boleh log in...sambil melayan lagu dari Dj Kentaro-Animal Chin...jari-jemari pantas memasukkan password bagi mengelak dilihat oleh opismate..tetapi gagal juga..apahal nih?..aku mula mengetis² mouse..mula tidak tenteram..namun diamati "Local Area Network Disconnected"..macam cilake..aku nak tuding jari kat siapa?

4 comments:

dgtalwar said...

tunding kat lu sendiri la bro.... lu kan dah merangkap budak it dan makcik cleaner kat opis tu

ke lu dah merangkap sekali spender merah kat molan tu?...

ahahaha

hazairinbudiman said...

ahahha..

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

ahaha..sila tunding jari dalam hidung pokcik sendiri..
muahaha

zaidi said...

hehe..hal itu tidak dapat dielakkan...