Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 01, 2007

.:MENGHITUNG HARI:.

huhuh..opis mate aku mula memutarkan lagu-lagu raya..yeahh..terasa cam esok je nak raya..macam2 lagu raya aku dengar sejak opis mate aku putarkan lagu-lagu raya ni..lagu2 raya lama dan berhantu seperti P.Ramlee, Saloma, M.Nasir, Nasir Bilal Khan , err..dan macam2 lagi ahh..hmm...tapi sekarang ni aku tak berkenan ade band yang mainkan lagu raya version rip off..yaa..seperti epitome butterfinger versi ella..lagu tu daripada sedap..terus jadi macibai (ayat nizam nuri)..yaa..seperti parasit..ada plak lagu isabella search sekarang ni dah jadi lagu seloka raya.."ahahaha..tak boleh blah ..macam macibai "kata nizam nuri lagi..(takpe..ko cool)..uhh..makin difikirkan..makin tak siap keje aku nanti. "Aku ingat nak membesarkan telo..." kata nizam nuri sebelum nak cuti raya..yang aku menghitung hari menanti akan raya..yaaa...zzzzzzzzzz....

1 comment:

nizo said...

ni tgh keje ke tgh mendiang kat opis?

temmader....