Wednesday, October 17, 2007

.:KAMPUNG HALAMAN;.


raya ke 2 aku & family bersama-sama gerak dari Serdang ke Gadek, Melaka..ya..sampai kat sana biasa punya aktiviti arr..kalau tak layan cite saiful apek..aku mesti tido punya..takpun gegar kampung si qadir..tapi masa raya ari tu nasib baik dia tak layan mercun thunder clap dia..kalau tak rabak la radiator kereta aku..ahaha..petang tu aku balik kampung balik kendian tolong tengok mak & sedara aku memasak di dapur..petang hujan lebat, jadi secara otomatiknya aku lapar nak mampus..

mari makan mee rebus time hujan2 nih..ahahaha


bersama keluarga di Melaka.

4 comments:

f a wildchild said...

macam penah jumpe je umah tu. ehehe

zaidi said...

aahaha..kereta biru tu je yg dah takde

bagaikanpu3 said...

fuyo..ada bakat jadik tauke mee rebus..

zaidi said...

teruja?..tu tolong posing je tuh...ehehe