Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 09, 2007

.:KEMBALI:.

Pepagi lagi aku dah selsema dan bulu mata masuk dalam mata..hangin..tapi kena pegi kerja..drive ngan sebelah mata kena tutup sebab pedih gila..dah tu pula berlaku kesesakan lalu lintas gara-gara nak elak bumper..pak guard yang jaga jalan pun tak check apa-apa ..hanya berdiri kacak dengan spek mata baru sambil tersenyum pada awek² student yang sudah mencapai tahap pubertinya tapi aku gembira. aku petik kata-kata Victor Frankl "everything can be taken from a man but one thing: the last of human freedoms-to choose ones attitude in any given set of circumstances, to choose ones own way"...Aku gembira kerana dapat mewarnai kembali penulisan blog aku ni secara kerap seperti kamu buat dahulu. Upacara makan free akan bermula..temmade kamu yang lewat calling aku untuk bersarapan..

No comments: