Thursday, March 13, 2008

.:SELAMAT PENGANTIN BARU:.

hari pernikahan 23 februari 2008

hantaran dari pihak lelaki

hantaran dari pihak perempuan

disoal siasat oleh jurunikah bertauliah

selesai akad nikah (2 kali = afdal)

dikantoikan oleh kawan-kawan di belakang sana

penyerahan wang hantaran , wang mas kawin beserta cincin

selesai menyarung cincin dan upacara batal air semayang

gembira melihat duit yang diselitkan celah² bunga
di rumah pengantin perempuan (23 Februari 2008)

di rumah pengantin lelaki (2 Mac 2008)

Pengantin dan keluarga kedua-dua pengantin ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih yang tidak terhingga kepada kalian kerana sudi meluangkan masa dan tenaga untuk hadir dan sama-sama memeriahkan majlis perkahwinan ini. Moga ikatan suci ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Terima kasih dari kami sekeluarga.

11 comments:

hayad said...

Selamat pengantin baru en.Zaidi :)

ف wildchild ۞ said...

ya sama sama ;p

Yazid Husain said...

Selamat pengantin baru

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

finally
dapat gak tgk pic kawen nih

tgk pic ni watashi plak rasa tak sabo nk kawen
ahaahahhaah

Danisha said...

Selamat Pengantin Baru eh...

Ceria jer muka ang masa ni... Tahniah yer....

jasmine said...

tersengih sengih!

zaidi said...

zaidi to hayad : tima kasih

zaidi to wildchild: thehehe..

zaidi to yazid: ye tima kasih

zaidi to hana: thehe..kawin2..suruh boyfriend kumpul duit byk2..belah lelaki je dah kena pakai rm 20,000 lebih..adoih..:P

zaidi to danisha: theheh tima kasih..err..kena la ceria..kan tgh kawin tuh..thehehhe

zaidi to jasmin: sengih sebab gembira kawin ngan org tersayang..thehehe

ryann said...

wow...happy giler..seronok khwin ...semoga sejahtera dalam perkahwinan & kehidupan. tahniah bro!

bagaikanpu3 said...

selamat pengantin baru zaidi...

-LaDy rAzOr- said...

huhuhuhu....aku x dapat gi...ciannyer aku.... =D

arsaili said...

Tahniah