Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 11, 2007

.:SELAMAT BERPUASA:.

yeahh..posa sudah kunjung tiba..pasni tak leh la nak lepak² minum pagi kat molan. Nak makan tengahari pun tak leh..pasni memang susah ahh aku nak balik keje sebab manusia akan berkunjung ke pasar ramadhan untuk mencari juadah berbuka..ohh..sudah tiba masanya aku kena naik motorsikal.."wafi..pinjam moto ko..!!"..ehehehe...dalam kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat berpuasa pada kamu yang beragama islam..dan tidak lupa juga mana² antara kamu yang beragama islam tapi tak puasa tu..sila hormati agama kami (Islam) ..sekian.

2 comments:

edriaty said...

huhuh..mamat pling kanan..
cam long lost bf aku yg ditglkan..
tkejut aku...sib bek bukan.. =D

zaidi said...

huhuh..wafi tuh ke?...dia mmg hot