Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, September 30, 2007

.:LUKU:.

ahh..masa semakin suntuk...ya..takkan kamu tak perasan yang raya sudah hampir tiba..walaupun ada seminggu lagi tapi semangat raya makin meluap-luap..hmm..mungkin aku perlukan cuti sebenarnya..ahaha..aku tidak perlu lama bercuti seperti sahabat kamu kerana selepas raya ni aku ada program gomen di Daerah Pekan, Pahang..oh kepada kamu yang berkampung disana..nantikan kehadiran aku nanti...aku ingin makan ayam golek banyak-banyak.. Sekarang ni banyak betul pendokumentasian yang perlu dilakukan..aku tidak bekerja selama 5 minit seperti sahabat kamu..ya...istilah 'hitam-putih' sebenarnya memudahkan aku dikemudian hari..ohh.. aku tidak boleh lama di sini..aku perlu mendaftar cuti aku secepat mungkin agar aku boleh mem'plan' cuti-cuti aku yang seterusnya..

No comments: