Monday, July 16, 2007

.:SKS groups ' 94:.

hmm..lama x jumpa kawan2 lama..kawan2 masa sekolah rendah pulak tuh..dulu masing2 berhingus..nak bercinta pun cinta monyet je..takde plak cinta kuda, cinta daun keladi..pejadah..pertemuan bersama2 kawan2 lama menyebabkan misi untuk bermain bowling menentang team lesbian penguin menemui jalan buntu. Petang sebelum misi perlawanan bowling, aturcara telah dibuat dengan teliti serta hadiah untuk juara juga telah ditentukan..kalau dah jumpa kawan2 lama tu..pelbagai persoalan serta perasaan ingin tahu bergejolak diminda separa sedar pada ketika itu. kegembiraan serta hipokrasi memainkan peranan ..ahahah..persetankan..janji aku gembira dapat bertemu bekas teman wanita masa sekolah rendah dulu..gila..mereka sekarang semakin mantap dan hot di mata helang ku ini..ahaha..masa tengah melayan perasaan, teringat plak kata-kata falsafah:

papa1: " jom tong-tong beli mee goreng mamak.."
papa2: " tong-tong apa?..tong gas?..ahahaha"

...dan aku tak gelak la pulak..temmade..

4 comments:

dgtalwar said...

ahad malam la boling.... bebudak tgh tak center lagi kepala tu....

VIGILANTES said...

papa1 balas balik : "tong ape? tong-geng."

temmade

Lesbian Penguin said...

hahaha :D bodoh korang nih :D

zaidi said...

temmade