Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, June 06, 2007

.:KEMPEN:.

Sengal plak minggu nih..lama x lepak kedai mamak maulan..aku sekarang lebih banyak menghabiskan masa di depan komputer opis aku..bukan buat apa pun..cuma sekarang ni aku sedang mencari idea untuk menambahbaik brosur, power point unit aku, buat logo untuk KKS..uhh..nasib baik time pagi-pagi ni ade time nak makan nasik lemak dan layan rokok sepam dua. Minggu ni ingat nak balik kampung..nak mandi bunga dalam tub air panas..huuu..gila tapi realiti. Nak ajak Erin tangkap gambar hantu kat kg Qadir serta nak berkumandang seruan azan ditelaga tinggal ..juga terletak di kg Qadir..hmm..ada baiknya aku melayan kopi tongkat ali kat maulan hari ni..aku perlu kentut-kentut kerana sejak dua menjak ni perut aku dah masuk angin...lahanat yang sedang membaca blog aku ni..mari kita ke molan..aku dapat 2 kotak dunhill 20 dari wafi..bes gila..kamu?

No comments: