Wednesday, May 07, 2008

.:YO:.

baru balik dari vacation..nasib baik tak sun burn..thehehe

more?..layari http://kelabkembaraserdang.blogspot.com

5 comments:

Yazid Husain said...

pulau perhentian, bila aq nak stop kat sana.

zaidi said...

bila ko ada keje dan ada duit..sbb bila keje ko tensen, masa tu ko ada duit gaji dah..jadi pergila bercuti..ianya amat cool cam "faith-seven collar T-shirt"..thehehe

Anonymous said...

next ape plan korang?

ف wildchild ۞ said...

mmg nasib baik tak sun burn. kot tak jadi macam jiran depan kampung. haha

tapi tengah burn ape tu? sayangilah bumi anda..

zaidi said...

zaidi to anonymous: pulau tenggol, kalau aku x jadi beli peti ais arr.

zaidi to fa: sejuk2 ni kena la panaskan sikit paru2 tuh