Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker
Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, December 11, 2007

.:CANGGUNG:.

bebaru ni aku ke Kota Bharu, Kelantan kerana menghadiri perkahwinan dan menjadi saksi kepada arab...yeahh..

sedia maklum kelantan dah makin maju..tapi remaja sebaya aku jarang nampak kat sana..hmm..merasa juga makanan-makanan yang feymes dan murah kat sana..board advertisment dia pun pakai bahasa jawi dan model dalam iklannya pun pakai tudung..kan cool kalau benda tu apply kat KL juga..sementara aku berada di sana..dapat juga aku kecek kelate sikit-sikit..orang-orang lama kat sana kata kalau nak kecek kelate ni kena belajar slow-slow dulu..heh..barang-barang bundle yang ada kat sini pun lebih rare seperti yang ada kat KL..basikal yang boleh lipat dan kedai baju bundle yang luar biasa banyaknya..

tapi kat sini tak banyak aktiviti yang boleh dilakukan sebab tengah musim tengkujuh...tengah musim hujan...hmm..barang-barang kat Pasar Besar Siti Khadijah boleh tawar-menawar...damn..apsal la aku tak bawak kereta time tuh..


lebih info layari blog KKS

6 comments:

shahril aley said...

hahaha....dah tau nak pi sana ade banyak barang ko boleh borong awat ko tak plan bawa keta sendiri. kan dah melepas ko nak shopping bundle & buke kedai jual brg bundle kat downtown cheras. wei ko keja kat mardi ke?

zaidi said...

aku keje kat UPM arr..

kakLuna said...

cubo kecek klate. nok denga.

zaidi said...

zaidi to kak luna:..ahaha..kak ..kalau saya nak kecek pun bila kat sana je la..dah sampai KL ni ..kena la tukar kecek KL saya balik..

hafdzuan said...

langkawi la brooooo

arsaili said...

salam...masih ujuan ke kat KB? keje UPM, kenal tak ngan nancy liew